بررسی عملکرد PS Vita در E3

نهایت قدرت در بطن زیبای خفته Ps VITA

پی اس ویتا در نمایشگاه E3 2011 به طور رسمی معرفی شد.

بالاخره همه اطلاعات کنسول دستی جدید سونی که در ابتدا با رمز NGP  یا Next Generation Protable شناخته می شد مشخص شد. به طور کلی نیمی از کنفرانس سونی در E3 امسال متعلق به این کنسول دستی و بازی هایش بود تا همگان با جزئیات آن به خوبی اشنا شوند.

Kaz Hirai

 علاوه بر ان نام جدید NGP  نیز توسط اقای Kaz Hirai به طور رسمی تایید شد. هر چند که قبل از آن شایعاتی در مورد نام آن مشخص شده بود و در نهایت نام نهایی NGP به PS VITA تغییر نام گرفت. ویتا به معنی حیات و زندگی است، پس خود را برای زندگی دوباره آماده کنید! 😀

 همان طور که میدانید این کنسول دستی جدید برای اولین بار در Play station Meeting  امسال و GDC معرفی شد و اطلاعات سخت افزاری آن در دسترس عموم قرار گرفت. Kaz Hirai پس از آن اطلاعات سخت افزاری ویتا را به حضار اعلام نمود و سپس بازی های بزرگ و کوچک برای ویتا معرفی شدند.

 این مشخصات شامل صفحه ی نمایشی 5 اینچی Organic LED با ویژگی پشتیبانی از مولتی تاچ و همین طور نمایش 16 میلیون رنگ است. این صفحه نمایش دارای وضوح 544*960 پیکسل است.

طراحی و وضعیت دکمه ها در پی اس ویتا

کلید های نمادین سونی شامل: Square ,Cross, Circle , Triangle مانند همیشه در سمت راست دستگاه خود نمایی می کنند.در بخش دیگر دو آنالوگ استیک با حسگر حرکتی شش محوری مانند انچه در PS3 وجود دارد.

در قسمت های دیگر کلیدهای معمول سونی مانند:START button ,SELECT button, ودوکلید Right stick وLeft stick در بالا و همین طور Power button که در پایین دیده می شود.

اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند وجود دو انالوگ استیک برای ویتا است.موضوعی که باعت می شود در بازی های سوم شخص همانند انچه در PS3 تجربه کردین و دوربین را هدایت می کنید در ویتا نیز به طور کامل به این کار تسلط یابید و مشغول به تیراندازی یا حرکت و گردش در محیط بازی می شوید.

نمای پشت دستگاه

اما بخش دیگر ویتا پنل وقسمت پشتی آن است که مشابه و هم اندازه و روبروی نمایشگر بوده و از ویژگی صورت ملتی تاچ بهره می برد با استفاده از این امکان میتوانید کلید ها را در هنگام بازی رها کرده و بدون این که چیزی مزاحمتان شود با استفاده از صفحه نمایش و پنل پشتی کنترل بازی را بدست بگیرید.

صفحه نمایش 5 اینچی OLED مولتی تاچ ویتا

صفحه نمایش 5 اینچی OLED مولتی تاچ ویتا قادر است به صورت هم زمان چند انگشت شما را با لمس بر روی ان تشخیص دهد .بدین معنا که فقط محدود به لمس یک نقطه ی خاص بر روی صفحه نمایش نخواهید بود و علاوه بر ان همان طور که تعداد رنگ های نمایش شده ذکر شد صفحه نمایش رنگ ها را با کیفیت بالایی نشان می دهد و نیاز به تامین انرژی بیشتر از باتری دستگاه ندارد. از همین رو شما قادر خواهید بود فیلم ها و ویدئو های مورد نظر خود را بر روی دستگاه ریخته و از آن لذت ببرید.

ویتا از دو دوربین مجزا در خود بهره می گیرد، یکی در کنار سمت راست صفحه نمایش روبه رو و دیگری در پنل پشتی و بالای ان قرار دارد .دوربین ویتا قادر است از بازی کننده عکس گرفته و در بازی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کند استفاده کنید.

پنل پشتی با استفاده از 4 علامت انحصاری سونی شامل دایره و مثلث و مربع و ضربدر تزئین شده است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است . در روبه روی دستگاه و در پایین صفحه نمایش نیز نام دستگاه یعنی PS VITA به چشم می خورد که طراحی زیبایی دارد.

سنسور های حرکتی و شتاب سنج در پی اس ویتا

ویتا از سنسور های حرکتی نیز در خود بهره می گیرد ،Sixaxis motion-sensing system ،این سنسور ها شامل یک ژیروسکوپ و دیگری شتاب دهنده که طبق گفته ها مانند انچه است که در حسگر حرکتی PS Move به کار گرفته شده است.ودر آخر یک سنسور برای GPS دستگاه که قادر است مکان فعلی شما را تشخیص دهد .ویتا از یک CPU چهار هسته ای با نام ARM Cortex-A9  –  4Core  وهمین طور SGX543MP4+GPU در خود بهره می برد.

این فناوری از لحاظ پردازش تصاویر قدرت بالایی دارد و نشان دهنده این نکته است که ویتا قدرت گرافیکی بالایی خواهد داشت و می توانید این بازی ها را با کیفیت بالا در آن اجرا کنید که به طبع با مرور زمان و تجربه سازندگان به کیفیت کنونی ان نیز اضافه خواهد شد. ویتا از لحاظ امکانات ارتباطی نیز گستره زیادی دارد و می تواند قشر های زیادی را در زیر پوشش خود قرار دهد .Bluetooth 2.1 +EDR و3G و Wi-Fi از امکانات ارتباطی ویتا به شمار می رود.

PS-Vita_Live-Area
منو جدید Live Area

کنسول دستی ویتا دیگر از منویXMB کنسول های PS3 و PSP استفاده نخواهد کرد و منوی جدید ان Live Area  یا محیط زنده است که با وجود مجزا بودن ایکون هربرنامه به صورت دایرهای شکل دسترسی آسان تری دارد،با این حال ممکن است دلتان برای XMB تنگ شود!!! 🙄

Party یکی از امکانات ویتا به شمار می رود که به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید از طریق هدست و میکروفون دستگاه با دوستان خود به چت کردن مشغول شوید .Trophy نیز یکی دیگر از امکانات ویتا است که عملکردی مانند PS3 دارد.

Near

Near یکی دیگر از امکانات ویتا است که علاوه بر این که میتوانید به وسیله ی آن با دوستان خود چت کنید ، قادر خواهید بود دوستان خود را در بازی ها راهنمایی کرده و یا امتیازهای به دست امده در یک بازی را با فرد دیگر مقایسه کنید .این برنامه همه رفت و امد های شما را در خود ثبت کرده و به شما اطلاع می دهد که امروز به کجاها رفتید.

همان طور که پیش بینی می شد ویتا در دو قیمت مختلف در زمان عرضه به بازار جهانی عرضه خواهد شد. نوع Wi-Fi با قیمت 249.99 و نوع Wi-Fi / 3G نیز با قیمت 299.99 دلار خواهند بود.

شرکت AT&T  بر اساس قراردادی با سونی قرار است خدمات ویتا در آمریکا را عهده دار شود. کنسول دستی جدید سونی (ویتا) قرار است به صورت هم زمان در ژاپن و آمریکا و اروپا وارد بازار های جهانی شود (تعطیلات سال جاری میلادی-دیماه 90) و هم زمان با آن تعداد زیادی بازی در سبک های گوناگون عرضه خواهد شد. از لحاظ بازی قبل از نمایشگاه عناوین متعددی بر روی ویتا به نمایش در امده بودند اما در نمایشگاه E3 امسال و همین طور کنفرانس سونی بازی های گوناگونی برای ویتا معرفی و نمایش داده شدند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بودند که در اینده ای نه چندان دور به معرفی این بازی ها در همین سایت میپردازیم.

مشخصات فنی:
Official Name : PCH-1000
CPU : ARM Cortex-A9 (4Core)
GPU : SGX543MP4+
Size : 182×18.6×83.5mm
Display : 5″ (16:9) multitouch capacitive EL Screen with a 960×544 resolution
Back Panel : multitouch
Camera : Front camera, Rear camera Frame rate : 120fps@320×240(QVGA), 60fps@640×480(VGA)
Resolution : Up to 640×480(VGA)
Sensors : Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope, three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Location : Built-in GPS (3G/Wi-Fi model only) Wi-Fi location service support
Wireless communications : Mobile network connectivity (3G/Wi-Fi model only) IEEE 802.11b/g/n (n = 1×1)(Wi-Fi) (Infrastructure mode/Ad-hoc mode) Bluetooth® 2.1+EDR  A2DP/AVRCP/HSP

  …………………….

 منبع اصلی نوشته: مجله الکترونیکی گیم لند / شماره پنجم 🙂

 با تشکر از: جناب عرفان کریمی 😉 برای معرفی و آماده سازی

.

.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
140 نظرات
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
عرفان منتظری

جه بزن بزنی در گرفت ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡ ➡

امیرعلی
امیرعلی
12 years ago

آقاییون ps vita +wifi تو مالزی 640تومن یا 999 رینگیت مالزیِ. :hmm: :gamer1:

محمدmo
محمدmo
12 years ago

سلام بچه ها من برگشتم بابا این قیمتا چیه بیخیال من که با همون پی اس پی راحتم با اینکه ارزونتر شه اول خودم میخرم
آخه چرا ارزون نمیشه پس :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

طاها
طاها
12 years ago

بازی هاش تو ایران چه قیمته بهم گفتی تو مالزی بخرم بهتره تو مالزی جه قیمته به دلار نه به تومان توایران خیلی خیلی گرونه

امیرعلی
امیرعلی
12 years ago

آقایون ps vitaدر مالزی ارزانتره یا قبرس ؟؟؟ :unsure: :unsure:

طاها
طاها
12 years ago

قیمتش تا 600 هزار تومان هست یا بالاتره تری جی وای فای
از کجا بخرم که مطمئن باشم اصله
من یه فامیل دارم تو مالزی به نظرت بش بگم برام بخره یا از ایران بخرم

shayan
shayan
12 years ago
Reply to  طاها

سلام طا ها جون خب الان یه یک ماهی که اومده ولی 1.200 تومنه اگه از خارج بخری خیلی به صرفه تره

alivahdani2012
alivahdani2012
12 years ago
Reply to  shayan

بابا مگه چه خبره اقوام از انگلیس میخوان برام بفرستن 700.000 تومن :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

navidpspgo
navidpspgo
12 years ago
Reply to  alivahdani2012

نه بابا من خودم قیمت کردم 750 بود تازه 3g حالا از خارجو 700 ➡ ➡ :laugh2:

alivahdani2012
alivahdani2012
12 years ago
Reply to  navidpspgo

الان دلار 1880تومان است حساب کن 299دلار قیمت پی اس پی چقدر میشه

navidpspgo
navidpspgo
12 years ago
Reply to  alivahdani2012

اولا”پی اس پی نه پی اس ویتا .ثانیا” تقریبا” میشه 564000 تومان . 😛 تازه هنوز تقلی نشده که مگران باشی هرچی ویتا هست ساخت چین و اصله 😛 😛

alivahdani2012
alivahdani2012
12 years ago
Reply to  navidpspgo

harchi bashe be kifiyat oropast 😛 😛 na daraje 3.4 ke miyad to iran

navidpspgo
navidpspgo
12 years ago
Reply to  alivahdani2012

بابا vita درجه 3و 4 نداره :laugh2: :laugh2:
تازه اینا که مستقیم وارد نمی کنن از عربستان و کشور های عربی همسایه میارن تازه تمامی اونا از نظر کیفیت و سخت افزاری یکی هستند ولی از نظر نرم افزاری داری ریجن هستند که اگه هک بشه دیگه اونم مهم نیست و فکر می کنم کلا” 3 یا چهار ریجن باشن .ریجن (یه قفل منطقه ای می باشد که نمی گذارد بازی هایی که مال ریجن دیگه هستند اجرا بشن ) باید ببینین کدوم ریجن تو ایران بشتر میاد از اون بخرین تا بعدا” در پیدا کردن بازی و فیلم… دچار مشکل نشین.

shayan
shayan
12 years ago
Reply to  navidpspgo

ویتا که قفل منطقه ای نداره هر بازی رو اجرا میکنه

navidpspgo
navidpspgo
12 years ago
Reply to  shayan

مگه میشه نداشته باشه ➡ ➡
مگه خودت زنگ نزده بودی بپرسی 3g تو ایران جواب میده یانه گفت ریجن های دیگه شاید بشه
خوب ریجن همون قفل منطقه ای دیگه 😛 😛

shayan
shayan
12 years ago
Reply to  navidpspgo

نه از نظر بازی ازاده ولی از نظر تری جی فقط تو کشور های اروپایی

طاها
طاها
12 years ago

ممنون ار مطلب
می خواستم بدونم کی میاد توایران
قیمتش تا 600 هزار تومان هست یا بالاتره تری جی وای فای
از کجا بخرم که مطمئن باشم اصله
من یه فامیل دارم تو مالزی به نظرت بش بگم برام بخره یا از ایران بخرم

sepehr
sepehr
12 years ago

پلی استیشن4 کی می آد پی اس ویتا کی می آید
قیمت ps4 & ps vita چنده

matin
12 years ago
Reply to  sepehr

مودیر عامل سونی گفت که ps4 ده سال بعد از ps3 میاد یعنی سال 2016 و قیمتش هم 1000 دلار تخمین زدن که از دوبرابر ps3 هم بیشتره

سپهر
سپهر
12 years ago

قیمتش بالای400تومان است؟
ps4 کی می اد

سپهر
سپهر
12 years ago

پی اس ویتا کی می اد
قیمتش چنده
من pspgo دارم چجوری توش بازی بریزم

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  سپهر

سپهر عزیز ویتا نزدیک عید نوروز میاد(البته برای ما و همه جا به جز سرزمین آفتاب تابان ژاپن 😀 )
قیمتش خیلی بالاست!(رجوع کن به مطالب ویتا در همین سایت)
بازی ها با فرمت ISO یا CSO رو در پوشه ISO در حافظه دستگاه کپی کن.

shayan
shayan
12 years ago

دوباره سلام خوب هستین ببخشید میخواستم بدونم چرا باتری پی اس ویتا رو نمیشه در اورد بعضی ها میگن توش سیستم امنیتی گذاشتن اصلا اگه دستگاه هنگ کنه باید چی کرد با تشکر از سایت خو بتان

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  shayan

درمورد بیرون نیامدن باتری دلایل زیادی هست مثل همون هک که خودت گفتی و ما شاهد این نوع تکنیک در بعضی گوشی ها هم هستیم….
اما در مورد هنگ کردن نیازی به خارج کردن باتری نیست مثل همین پی اس پی گو های خودمون اگه دکمه پاور رو چند ثانی نگه داری دستگاه خاموش میشه و زمانی که روشن کنی اصطلاحا هارد ریست کردی….فراموشش کن مشکلی نیست 😀

shayan
shayan
12 years ago
Reply to  Hosein

اخه پس چرا psp 3000 من وقتی هنگ میکنه باید باتری رو خارج کنم ❓

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  shayan

نه شما دکمه پاور رو آنقدر پایین نگه دار تا دستگاه خاموش بشه بعد روشن کن نیازی هم به خارج کردن باتری نیست.
پی اس پی گو هایی هم که نمیتونن باتری در بیارن همین کار رو میکنن.

mohamad
mohamad
12 years ago

baziash ba psp fargh dare??
ma chejuri bayad psn tu iran ozv beshim?? ❓

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  mohamad

بله که فرق داره شما اطلاعاتت راجع به این دستگاه کم هست….فرق این با پی اس پی مثل پی اس2 با پی اس3 هست پس بازی هاشون هم فرق دارن ویتا از بازی های پی اس پی هم پشتیبانی میکنه.
از اینجاامتحان کن برای عضویت:
account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/reg/account/create-account!input.action?service-entity=psn

shayan
shayan
12 years ago

خوب پس اگه این طوری باشه یه کم بعد حتما میاد به بازار

shayan
shayan
12 years ago

حالا این سایت به نذرت راست میگه

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  shayan

؟؟بله از خودش که در نیاورده….

shayan
shayan
12 years ago

سلام سوال من این است که ممکن است توایران 3gگذارند

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  shayan

حالا زوده به فکر 3g باشی بی خیال این قابلیت تو ایران باش…
این هم ببین بد نیست:
gsm.ir/news_details.php?id=10134

navid
navid
12 years ago

سلام بچه ها من دوباره برگشتم .یه سوال که داشتم اینکه آخر ps vita خروجیHDMI داره یا نه تو سایت سونی که زده نداره اما شما ودیگران میگن داره آخر دارد یا نه ؟ ❓ ❓

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  navid

نه نوید عزیر ویتا هیچ گونه خروجی تلوزیون نداره(البته فعلا)

reza
reza
12 years ago

سلام
حالا به نظر شما اگه بیاد تو ایران قیمتش چقدر میتونه باشه؟ ؟؟؟

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  reza

نمیدونم ولی شاید حدود 200 هزار تومان بشه.

alireza
alireza
12 years ago
Reply to  Hosein

خوب اگه حدود 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان باشه خیلی عالیه :mrgreen:

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  alireza

؟؟؟
کجاش عالیه قیمتش 99$ هست یعنی باید حدود 140 تومن باشه….

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  Hosein

اوه اوه
ببخشید من با پی اس پی E-1000 اشتباه گرفتم 😳 قیمت ویتا هنگام ورود حدود 500 تومن و بعد از ثبات قیمت حدود 360-400 تومن خواهد بود…

alivahdani2012
alivahdani2012
12 years ago
Reply to  alireza

nadanet khosh hal beshi :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

erfan
12 years ago
Reply to  Hosein

سلام من یه ps3 دارم.ولی دوست دارم psp داشته باشم
به نظره شما دوستات یکی از دوستام پی ای پیش که مدل 2000 میخواد بهم بفروشه 100هزار تومان با یه باطری اضافه و کابل تلوزیون خو هست بخرم یا نه؟

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  erfan

اگر دستگاه سالم و بی عیب باشه تعمیر نشده باشه یا مثلا ریفرش نباشه قیمتش مناسب هست.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

قابليت Multiplayer بازي كردن بين Vita و PSP

اگر شما یک PlayStation Vita داشته باشید اما همه ی دوستان شما هنوز هم با کنسول قدیمی PSP شان بازی کنند باید بدانید سونی تایید کرده که شما هنوز هم می توانید با یکدیگر به صورت مشترک بازی کنید.
سایت Siliconera تایید شدن این خبر را در وب سایت ژاپنی PlayStation Vita پیدا کرده که در آن در مورد این قابلیت توضیح داده شده است.
به طور کلی اگر شما با اکانت خود در شبکه ی PSN یک بازی PSP را بر روی کنسول Vita ی خود دانلود کنید می توانید بخش چند نفره ی بازی را در حالت Ad-Hoc با دیگران که با PSP خود همان بازی را انجام می دهند، بازی کنید.
متاسفانه این قابلیت برای همه ی بازی ها نیست و مشخص هم نشده که کدام بازی ها با این قابلیت سازگاری دارند اما با این حال در سایت Eurogamer گفته شده، بیشتر بازی ها بر روی هر دو کنسول قابل بازی خواهند بود.
ضمناً اگر شما از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید این را هم باید بدانید که بازی Lords of Apocalypse که به تازگی شرکت Square Enix از آن رونمایی کرده است بر روی هر دو کنسول منتشر خواهد شد و این بازی را هم می توانید بر روی Vita و PSP به صورت مشترک، بازی کنید.

ソニーだけ

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
بازی killzone3 که انحصاری PS3 بود هم روی ویتا اومد.
در لینک زیر اجرای زنده این بازی در نمایشگاه “TGS 2011” توسط رئیس شرکت ژاپنی “Sony” بر روی کنسول “PS Vita” رو می تونید دانلود کرده و مشاهده کنید.17.02MB

ll.lo.download.gamespot.com/d4/gsc/2011/09/169_tgs_11_psvita_keynote_killzone3_remote_play_demo_091511.ipod.mp4?rs=150&e=1316582314&h=2206d2b48cefa775fe06e91e834aa554&file=169_tgs_11_psvita_keynote_killzone3_remote_play_demo_091511.ipod.mp4

در این ویدئو که من دیدم؛ هنگام اجرای بازی ،در بعضی قسمت ها ،بازی گیر میکنه یعنی با تیک اجرا میشه که امیدوارم این مشکلات در آینده برطرف بشن.

سونی ؛شاهکار دوران.

ソニーだけ

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

قیمت کارت های حافظه PSVita مشخص شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Sony چهار Memory Card در حجم های مختلف برای PSVita معرفی کرد که همزمان با عرضه این کنسول در ماه دسامبر در دسترس خواهند بود. این کارت های حافظه عبارتند از: مدل 4 گیگ با قیمت 29 دلار، مدل 8 گیگ با قیمت 42 دلار، مدل 16 گیگ با قیمت 72 دلار و مدل 32 گیگ با قیمت 124 دلار. لازم به ذکر است که کارت های حافظه دیگری با قیمت پایین تر از سوی کمپانی Third Party هم عرضه می شوند.

این هم لینک عکس هاش:
images.vg247.com/current//2011/09/PlayStationVita-MemoryCard.jpg
منبع:vg247وpardisgame

navid
navid
12 years ago

خبر جدید سونی در نمایشگاه tgs اعلام کرد که میشود بازی های psp را به psvita انتقال داد همچنین اعلام کردند برنامه ای برای umd خواهد آمد که از آن برای اجرا umd در vita استفاده شود پس علاقه مندان صبر کنند و umd های خود را حذف نکنند.با این اوضاع با آمدن vita ما psp دارها باید پی اس پی هامونو بندازیم سطل آشغال چون جمع کل بازی های پی اس پی چیزی حدود 600 نسخه است که اگه قراره روی پی اس ویتا با اون صفحه oled وبزرگش اجرا بشن کی دیگه با پی اس پی بازی میکنه . 😥 😥

navid
navid
12 years ago

بچه ها میگم من متوجه یه چیزی شدم اما اگر اشتباه میکنم منو ببخشید .در مقاله e-1000یه عکسه که همe-1000 هست هم vita زیر هر کدوم هم قیمتش رو نوشته اما قیمت vita رو زده 249یروو که تقریبا” چیزی حدود380 هزار به پول ما میشه .حالا این چه جوریاست این عکس مربوط به wifi یا 3g /wifi.من که فکر کنم wifiباشه چون اون کنفرانسی که من میبینم مربوط به اقتصادو کم کردن پول وسایل با برداشتن برخی از امکانات مثل wifi یا 3g یا اسپیکر و…
❓ ❓

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  navid

249 یورو برای مدل wi-fi هست.

Hosein
Hosein
12 years ago

با توجه به بحث داغ ویتا این مطلب رو که حاصل تجربه من هست و فقط یه بررسی برای بچه ها میذارم:
درباره خرید ویتا قبلا هم گفته بودم نکاتی هست که به ما هشدار میده از خرید زود هنگام خودداری کنیم.

1-هک:همونطور که میدونید هیچ دستگاهی ضد هک نیست ولی به نسبت سیستم عامل و…نفوذ به اون زمان بر خواهد بود.پی اس 3 نمونه ی خوبی هست همینطور پی اس پی گو و 3000 بنابراین با توجه به تجربه سونی در مورد کنسول ها احتمال میره هک شدن کامل این دستگاه زمان ببره…

2-ایران: :mrgreen: بله خودتون میدونید که قیمتی که شما باید برای خرید تو ایران بپردازید ممکنه خیلی خیلی ناجوانمردانه باشه 😉 که اولین افزایش قیمت به دلیل این خواهد بود که تازه اومده…نایابه….خودمون از خارج مستقیم آوردیم….افزایش قیمت بعدی هم زمانی هست که دستگاه هک بشه که خودتون درباره پی اس پی دیدید :mrgreen:
مطلب بعد این هست که یقینا سونی قیمتش رو بعد از یه مدت زمانی کم خواهد کرد همونطور که پی اس 3 و پی اس پی رو کم کرد.

3-بازی ها:خب میدونید که یه کنسول در زمان تولدش از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت بازی دچار کمبود هست با گذشت زمان عنوان های معروف وارد میدان میشن و بازی سازها با سخت افزار کنسول بیشتر آشنا میشن و کیفیت ساخت بازی ها بالا تر میره.بازسازی عنوان های قدیمی و اجرای نسخه اورجینال اون ها رو هم اضافه کنید.

3-نرم افزار:اگر فریمور 1.00 پی اس پی رو با 6.35 مقایسه کنید فکر میکنید مال دوتا دستگاه جدا هست.با گذشت زمان سونی نرم افزارشو آپدیت میکنه و قابلیت های جدید اضافه میشن(با این سخت افزار جای کار بسیار است)

4-مدل های جدید:تمام کنسول های سونی از پی اس وان گرفته تا پی اس 3 شاهد نسخه های جدید بودند حداقل دو مدل یا پنج مدل مثل پی اس پی :mrgreen: لاغر کردن که امری قطعی به نظر میرسه ولی افزودن قابلیت های جدید قابل پیش بینی هستند:
A-ظاهر دستگاه:خب میشه هزار تا شکل واسش طراحی کرد دیگه

B-سخت افزار:هیچ توجه کردید که سونی برای صفحه نمایش ویتا از OLED استفاده کرده در حالی که موبایل های امروزی از AMOLED یا SUPER AMOLED+ یا CLEAR BLACK AMOLED استفاده میکنن پس ارتقا کیفیت صفحه نمایش کاملا منطقی خواهد بود.

دوربین چطور؟اگر چه فیلم برداری با 120 فریم بر ثانیه عالی به نظر میرسه ولی رزلوشن فیلم برداری و عکس برداری نا امید کننده است یه طوریی که حتی از رزلوشن صفحه نمایش دستگاه هم پایین تره؟؟؟؟؟

مگر میشه دستگاهی در سال 2012 حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات شخصی نداشته باشه؟از پی اس پی گو گرفته تا موبایل ها همگی حافظه داخلی بجز مموری کارد به کاربر ارایه میدهند این هم قابل اضافه شدن خواهد بود
ساختن سخت افزارهای جانبی هم که جای کار بسیار دارند.با این سخت افزار قوی میشه هزارن سخت افزار جانبی براش ساخت.
خروجی تلوزیون هم بسیار ساده خواهد بود دستگاهی که رزلوشن صفحه نمایش آن 960×544 هست به سادگی میتواند رزلوشن 720p رو بر روی تلوزیون ارایه بدهد(1280×720)
افزایش عمر باطری تعبیه خروجی HDMI یا ورودی USB.اضافه کردن قابلیت هایی مثل FM RADIO و قابلیت های مخابراتی مثل ساپورت شبکه GSM
و در پایان ساخت نرم افزار و سخت افزارهای جدید توسط منابع غیر رسمی و هکر ها هم که بسیار بیشتر از نمونه های رسمی خواهد بود.
به عنوان نتیجه من توصیه میکنم برای خرید عجله نکنید(که میدونم هیچ کس گوشش به این حرف ها بده کار نیست)
(لطفا در صورت استفاده از این مطلب در جای دیگر نام منبع را ذکر کنید)با تشکر

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  Hosein

دست گلت درد نکنه حسین
خیلی کاملو مفصل بود.

navid
navid
12 years ago
Reply to  Hosein

سلام آقا حسین دستت درد نکنه شرمنده کردی .راستی تو سایت رسمی سونی نوشته که ویتا خروجی تلویزیون نداره حتی hdmi هم نداره .تازه بازیاشو میشه از اینترنت دانلود کرد یا از فروشگاه خیابا نی خرید پس چطور میتونه بازیهاش گرون باشه .مثلا” بری فروشگاه یه بازی برات بریزه تو دستگاه بد بشه سی هزار تومن 🙄 😕 ❓
یا اصلا یه جور دیگست ❓ ❗

navid
navid
12 years ago
Reply to  navid

تازه هم تو سایت نوشته قیمت 3g/wifi به یوروو 299که میشه 380 تومن حالاپول گمرک وحمل وسود مغازه دارو +سود+سود +… و اگر ازپول بازی +میموری کارت +شاید باطری خارجی +اینترنت wifi+سیم کارت برای 3g لوازم جانبی دیگه … بی خیال شیم میشه حدود 600 😯 😯 .حالا پول دارین یکی بخرین تازه اگر خک مشه چون اون وقت 50 .60 تومن میاد.من که بی خیال شدم

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  navid

قیمت بازی ها حدود 40 دلار خواهد بود که به صورت کارتریج عرضه میشود.

saeid
saeid
12 years ago
Reply to  Hosein

sسلام حسین آقا. واقعاً ممنونم که راهنماییم کردید. اتفاقاً دلایل منطقی شما باعث شد من متقاعد بشم که ویتا نخرم. می خوام به جاش 3000 بخرم. شاید همه یبگند پی اس گو بهتره ولی من 3000 رو به خاطر صفحه بزرگترش بیشتر دوست دارم. نمی دونم دیدگاهم درست هست یا نه. به هر حال ممنونم که راهنماییم کردید.

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  saeid

درباره انتخاب کنسول کاملا آزاد هستید اما توجه کنید که مدل 3000 به دلیل اینکه مدت زیادی هست که تولیدش متوقف شده دستگاه های موجود در بازار اکثرا ریفرش هستند که خریدشون ریسک هست.البته من خودم 3000-1000-GO داشتم و باید بگم از لحاظ امکانات و…GO بهتره اما کلا 3000-2000-1000 خیلی خوشت دست تر هستند.در کل گمان میکنم شما با خرید مدل GO خیال خودتون رو از لحاظ کیفیت دستگاه راحت میکنید.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
در آدرس زیر می تونید ps vita رو به صورت 360 درجه ببینید و بچرخونیدش و زوایای مختلفی ازش رو ببینید.در ضمن توضیحاتی درباره ی بخش های مختلف ویتا به صورت تصویری و نوشتاری بر روی هر قسمت کنسول نمایش داده میشه.

us.playstation.com/psvita/design/?pageId=psvdesign

فقط باید در ابتدا کمی صبر کنید تا به طور کامل load بشه.
همچنین می تونید در همین آدرس دمویی از بازی آنچارتد uncharted golden abyss رو بازی کنید.(البته خیلی جزئی)
ابتدا روی multi touch screen کلیک کرده و سپس بر روی ” click here to launch the uncharted golden abyss” کلیک کنید تا بازی اجرا بشه.

Armin
Armin
12 years ago

اگه بخواین من میتونم براتون بیارم
همون 299 دلار. حالا یکم بالا پایین.
ولی خب بدونه کارتون.
.
.
هر موقع تو اروپا توزیع شد اگه خواستید بگید که براتون بفرستم.

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Armin

اقا یه ایمیلتو بده اگه خواستین برای ما هم بخری!!!!!!!!!!
حالا چرا بدون کارتون ❓

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  عرفان

khodam.3@gmail
.
.
چون اگه با کارتون باشه بهش کلی پوله گمرک میخوره

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  Armin

بعدشم به نظر من که کارتون نیازی نیست
شما میخری که استفاده کنی ، نمیخری که بفروشیش
به خاطر همین به نظر من نداشتن کارتون نباید زیاد مهم باشه.

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Armin

سلام اقا ارمین
من که از ایمیل شما چیزی سر در نیاوردم
این ایمیله منه:
erfank1375
در
yahoo.com
به جای در @ بذار 😉
ایمیل کاملتون رو برام بفرستین
با تشکر

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Armin

سلام اقا ارمین
این ایمیله منه:
erfank1375
در
yahoo.com
به جای در @ بذار 😉
ایمیل کاملتون رو برام بفرستین
با تشکر

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Armin

khodam.3@gmail
من که از این ایمیل چیزی سر در نیاوردم
منظورت اینه که به جای خودم Armin رو بزنم و بعد نقطه 3 و @ و جیمیل دات کام درسته؟؟؟؟
راستی مگه با کارتون بیاره گمرک میخوره؟؟؟
چون یکی از اشنا هامون اورد با کارتون بدون گمرک!!!! 😉
و این که شما مغازه داری یا اشنا داری که از خارج میارین؟؟؟

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  عرفان

سلام عرفان
.
نه نیازی نیست تغییرش بدی
همونی که هست درسته
شما موقعی که میخوای ایمیل بفرستی تو قسمت To
khodam.3@gmail
رو که بنویسی حله.
.
.
اگه که با کارتون باشه فک میکنن که برای تجارت و فروش اوردی برا همین پول گمرکی بهش میخوره
اما اگه که کارتون نداشته باشه فک میکنن که ویسیلیه شخصیه خودته
به وسیله شخصی هم که پوله گمرک نمیخوره.
.
آشنای شما رونمیدونم ، کارش درسته.
.
ما که مغازه نه ولی ی کی آشناهامون زیاد اینور اونور میره واسه همین.
خوبی Vita هم اینه که Free region دیگه میشکلی هم تو این رابطه که بخوای وایسی تا هک شه وجود نداره.

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Armin

سلام
اقا ارمین
من یک ایمیل با متن پی تس ویتا به شما زدم
لطفا بخونین 😉

navid
navid
12 years ago

میگم بچه ها یه سوال ما که این همه خودمنو برا ps vita میکشیمو .خبر جدید جمع میکنیم واقعا” وقتی به ایران امد حاضرییم با قیمت های باور نکردنی فروشندهای ایرانی (البته ما که مخلصشون هستیم) برییم و یکی بخرییم ❓ بعد بمونیم تا هک بشه بعد تازه باش کارکنیم .من که اگه پول داشتم میرفتم کلاس تخصصی …ثبت نام میکردم .
.
.
با تشکر از همه بچه ها خوب پی اس پی سنتر :mrgreen:

navid
navid
12 years ago

سلام بچه ها یه خبر جدید از psvita در جریان tgs 2011عکس های جدید از این کنسول نمایش داده شد که در آن از تغییراتی ریز در vita نسبت به قبلا” خبر میداد از جمله تغییر کردن چهار دکمه سمت راست وچپ وهمچنین کمتر شدن شیب بالای کنسول و همچنین نرم تر شدن کلیدها وتیره شدن کلید های R,L
منبع بازی سنتر

ali
ali
12 years ago

اقا عالی بود 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

تصاویری از سیستم عامل پی اس ویتا PlayStation Vita’s OS

eurogamer.net/gallery.php?article_id=1391277#anchor

آدرس بالا رو کپی کرده و در مرورگر خود پِیست کنید ؛ سپس با کلیک روی هر تصویر می تونید اون رو در اندازه ی اصلیش ببینید.

Armin
Armin
12 years ago

یعنی سیستم عامل Vita اندروید نیست ؟؟؟

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  Armin

نه آقا اندروید چه ربطی به سونی داره؟؟؟psvita هم مثل psp و xbox و….سیستم عامل خودشو داره.البته امیدوارم هکرها باتوجه به پتانسیل بالای ویتا این سیستم عامل رو روش نصب و یا شبیه سازی کنند.

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  Hosein

آخه اگه بری تو سایت As-taem.ir حالا تو قسمت فرومش یا خود سایت
ی جا در مورد Vita توضیح داده بود که به احتمال زیاد سیستم عاملش اندرویید.
.
.
.
چه ربطی داره به سونی یعنی چی ؟؟؟
سونی اریکسون تلفیقی از شرکت سونی با اریکسونه دیگه
بعدشم اگه گوگله به نظر من سیستم عامل Vita هم اندرویده یعنی خدا کنه باشه.
 اخه تسک بارشو منو هاشو نگاه کن چقد شبیه اندرویده
اگه ی سیستم عامل جدید داشته باشه نمیان این همه شبیه به ی چیزی که قبلا وجود داشته بسازن که بعد گوگل بیاد شکایت کنه آخه مگه سرشون درد میکنه.

navid
navid
12 years ago
Reply to  Armin

سلام .آقا آرمین درسته که سیستمش شبیه اندروییده اما ps vitaسیستم مخصوص خودش live area را دارد که هیچ ربطی به اندرویید نداره.حالا شاید به علت قابلیت های که داره و همچنین پردازنده بسیار قویش بشه روش اندرویید نصب کرد اما سیستم اصلی و مخصوص خودش یه چیز دیگست همیه این حرفها تا خودش نیادو باش کار نکنیم معلوم نمیشه .

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  navid

واقعا !!!!!!
بابا از اول میگفتید ی live Area منو راحت میکردید دیگه.
.
اما اگه بشه روش انروید اووو win8 رو نصب کرد خیلی چیزه باحالی میشه
خدا کنه !!!!!!

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

PlayStation Vita به طور قطع region free خواهد بود.

SONY اعلام کرد که کنسول دستی PS Vita قفل منطقه ای نخواهد داشت.
Shuhei Yoshida رئیس استودیوهای جهانی Sony Computer Entertainment در پاسخ به سوالی مبنی بر region free بودن این دستگاه این مطلب را تایید کرد.

Armin
Armin
12 years ago

امیر محمد دمتگرم
خیلی خبرای باحالی از PS Vita میدی
یعنی من فقط سایتو برا خبرای باحاله تو باز میکنم وگر نه که تو سایت خبری نی.
خدا خیرت بده 1 تو اینجا صد در آخرت :)))

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago
Reply to  Armin

ممنون.

Ali
Ali
12 years ago

salam be hame agha in ps vita gerafic esh dar hade ps3 hast? fek konam hast dg
baiad kheili khoda bashe
man az ina mikham
oohoom ohoom ohoom
😐 🙁 😥 😥 😥 😥 😥 😥

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

امکان باتری خارجی برای Vita

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) از Sony اعلام کرد که می توان به PSVita باتری خارجی وصل کرد تا شارژ دستگاه بیشتر شود. این خبر پس از آن اعلام شد که Sony اعلام کرد کنسول Vita بین 3 تا 5 ساعت شارژ خواهد داشت.

navid
navid
12 years ago

سلام .بچه ها چند روز پیش ماکروسافت اعلام کرد که ویندوز 8 روی وسایلی که دارای چیپ های ARM هستند نصب میشه .بخاطر همین هم شرکت انتل گفته در حال همکاری باشرکت گوگل برای کار روی سیستم جدیدی برای چیپ های این شرکت برای تبلت ها وPC ها هستند .شاید میگین خوب این چه ربطی به PSVITA داره اما موضوع اینه که شرکت سونی اعلام کرده سیپیو PSVITAساخت سرکت ARM ومدل ARM Cortex-A9 – ۴Core هستش .حالا میشه نتیجه گرفت که احتمال نصب ویندوز 8 روی PSVITAباشه 😉 😛 .اما سیستم جدید گوگل که به احتمال زیاد ورژن جدید ANDROIDهست اجرا نشه البته چیزی معلوم نیست این گوگلی که من میشناسم یچیزی میسازه که ویندوز 8 رو پشت سر میزاره و روی همه وسایل با هر چیپی نصب میشه .البته این نظر شخصی من در رابطه با اعلام این خبر در مورد ماکروسافت و PSVITAهست وممکنه این موضوع درست نباشه پس تا آمدن پی اس ویتا و ویندوز 8 باید صبر کرد :mrgreen: :mrgreen: 🙄

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.

قابلیت جدید PS Vita

بخش آنلاین کنسول خانگی Playstation 3 توانست موفقیت هایی را کسب کند و به درجه های بالا دست یابد، ولی برخی ویژگی ها و امکاناتی که با بخش آنلاین این کنسول در شبکه ی PSN هماهنگی دارد، در این کنسول دیده نمی شود. به طور مثال بازیکنان قادر نخواهند بود که از طریق واسطی در بازی های آنلاین با هم به گفتگوی زنده بپردازند که این یک ضعف برای این کنسول خانگی Playstation 3 به حساب می آید.
ولی شرکت سونی تصمیم هایی را گرفته و می خواهد ایده های را که در Playstation 3 پیاده نکرده، در جدیدترین کنسول خود یعنی Vita، پیاده کند و برای این کنسول همراه برنامه های جالبی دارد.
یکی از این برنامه ها، اضافه کردن قابلیت گفتگو در بازی های این کنسول همراه خواهد بود. شرکت سونی می خواهد با عرضه ی میکروفونی مخصوص برای Vita، به بازیکنان امکان گفتگو با یکدیگر را در بازی های آنلاین فراهم آورد. هم چنین برخی بازی های این کنسول می توانند از فرمان صوتی توسط این میکروفون در بازی ها، استفاده کنند. این میکروفون می تواند به صورت Bluetooth با کنسول ارتباط برقرار کند و برای استفاده از آن بخش زیادی از حافظه ی کنسول را اشغال خواهد کرد.هم چنین شرکت سونی اعلام داشت که این کنسول نسبت به Playstation 3 از حافظه ی بیشتری برای پردازش داده ها برخوردار خواهد بود و دارای ۱۲۸MB حافظه ی مجازی یا همان VRAM است.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
در جریان نمایشگاه TGS 2011 آقای هیدئو کوجیما اعلام کرد که در حال حاضر در نظر دارد که به زودی کار بر روی یک IP جدید و خوب برای PS3 و PS Vita را شروع کند. البته او از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد و بیش از این چیزی نگفت.کوجیما تنها اعلام کرد که کارگردانی و طراحی بازی را خودش بر عهده خواهد داشت.
منبع:dbazinews

Armin
Armin
12 years ago

یعنی چی ؟؟؟

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago
Reply to  Armin

یعنی یه بازی جدید.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

PS Vita در پکیج خود، Memory Card ندارد

PS Vita هم مانند PSP های قبلی از Memory Card برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کند. البته هنوز اطلاعی در مورد نوع فرمت آن در دست نیست اما سونی اعلام کرده که هیچ کدام از پکیج های PS Vita شامل Memory Card نیستند، بنابراین اگر می خواهید بر روی PS Vita آهنگ یا ویدیو ذخیره کنید باید در هنگام عرضه ی این کنسول، هزینه ی اضافی هم برای خرید Memory Card بپردازید.
اوایل امروز در کنفرانس خبری سونی، مشخص شد Memory Card های PS Vita با حجم های ذخیره ای 4GB، 8GB، 16GB و 32GB که به ترتیب با قیمت های 28 دلار، 41 دلار، 71 دلار و 123 دلار عرضه می شوند.
منبع:dbazinews

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سونی : با ویتا می توانید تا پنج ساعت بازی کنید

سونی، غول ژاپنی دنیای بازی های رایانه ای، تصمیم دارد کنسول دستی تازه اش را در آینده ای نه چندان دور به بازار بفرستد. با توجه به آگهی های این شرکت درباره پردازنده های قدرتمند این کنسول دستی، نگرانی هایی درباره طول عمر باتری PsVita همواره مطرح بوده و به تازگی رنگ تازه ای به خود گرفته است.
به همین دلیل، سونی برای کاهش نگرانی ها، به طور رسمی اعلام کرد با یک بار شارژ کردن، باتری نزدیک به سه تا پنج ساعت هنگام بازی دوام خواهد داشت؛ البته در حالتی که از ویژگی های دیگر این کنسول دستی مانند بلوتوس یا اتصال به شبکه بهره نگیرید، زیرا این ویژگی ها نیاز به مصرف بیش تر باتری خواهند داشت و شارژ زودتر تمام خواهد شد.
سونی همچنین اعلام کرد که با ویتا می توان برای پنج ساعت ویدئو دید یا نزدیک به چهار ساعت به موسیقی گوش داد.
منبع:dbazinews

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

God Eater 2 برای PSP تأیید شد.

مجله Famitsu نسخه دوم بازی God Eater را برای PSP معرفی کرد. داستان بازی، سه سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ می دهد. در این بازی شخصیت های جدیدی حضور پیدا کرده اند و سلاح های جدیدی برای بازی طراحی شده اند.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
Sony پس از تائید کردن حدود 26 بازی برای PS Vita, این بار 74 بازی دیگر را نیز به این لیست اضافه کرد.
بازی Monster Hunter4 در حالی که برای کنسول 3DS تایید شده است هنوز برای ویتا خبری از آن نیست.
لیست 74 بازی اضافه شده را در زیر می بینیم:

Sumioni – ink action (what?) (Acquire)
SRPG (working title) – simulation RPG (Alpja Unit)
Malicious (tentative) – ACT (what – action?) (Alvion)
No title (working title!) – dungeon RPG (Aquaplus)
Street Fighter X Tekken – fighting (Capcom)
Shirotsuku – simulation (Cave)
New shooting (working title) – shooting (Cave)
Emergency Escape Adventure Trust or Betrayal (tentative) – adventure: emergency escape adventure (what?) (Chunsoft)
DJ Max Technika Portable (working title) – DJ music game (Cyberfront Corporation)
Jurassic Hunter (working title) – action game (Digital Works Entertainment)
Slotter Mania 5 – slot simulation (Dorasu)
Hello Kitty to Issho Block Crash 5 – block crash (Dorasu)
FIFA (working title) – sport football (EA Sports)
Maplus Portable Navi 4 (working title) – navigations (Edia)
RPG (working title!) – RPG (Furyu Corporation)
Ragnarok Odyssey – action (GungHo Online Entertainment)
TBA – action (GungHo Online Entertainment)
TBA – action puzzle (GungHo Online Entertainment)
New title – new genre (what?) (Gust)
Sudoku by Nikoli Complete Edition – puzzle (Hamster)
Monsters Rising (tentative title) – card game (Idea Factory)
Dragon’s Crown – action RPG (Ignition Entertainment)
Shin Megami Tensei series – RPG (Atlus)
Persona 4: The Golden – RPG (Atlus)
Pachi-Para Series – pachinko (Irem)
No title – adventure (Kaga Create)
No title – shooting game (Kaga Create)
Asphalt: Injection – racing (Konami)
AR Combat DigiQ – simulation (Konami)
Oh to Maoh to Nananin no himegimi tachi – shin ohsama monogatari (what?) – RPG (Konami)
PES (tentative) – sport football (Konami)
Zone of the Enders HD Collection – action (Konami)
Mah-Jong Fight Club: Shinsei Zenkoku Taisen Version – Mah-Jong (Konami)
Metal Gear Solid HD Collection – stealth action (Konami)
Baseball – sport baseball (Konami)
New Level-5 RPG – RPG (Level-5), duh
No title – adventure (Mages)
Saikyo Todai Shogi – table (Mainichi Communications)
Marjong Haoh – table (Mainichi Communications)
New Action RPG (working title) – action RPG (Marvelous Entertainment)
New Action-Adventure game (working title) – action adventure (Marvelous Entertainment)
New Simulation RPG (working title) – simulation RPG (Marvelous Entertainment)
New Fantasy RPG (working title) – action RPG (Marvelous Entertainment)
Next Education [English Grammar] – education (Media5 Corporation)
Next Education [Test preparation for certified administrative procedures specialists] – education (Media5 Corporation)
Next Education [TOEIC TEST] – education (Media5 Corporation)
Gundam Franchise (working title) – action (Namco Bandai)
Super Robot Taisen Franchise (working title) – TBD (Namco Bandai)
Tales of Innocence R – RPG (Namco Bandai)
Anime Action (working title) – action (Namco Bandai)
Ys: Foliage Ocean in Celceta – action RPG (Nihon Falcom)
Daito Giken Official Pachi-Slot Simulator Series – pachi-slot simulator (Paon)
No title – android communicator (Polygon Magic)
Little Busters! Converted Edition – adventure (Prototype)
Jumpin’ (working title) – action (Railfan Holdings)
RPG (working title) – RPG (Rideon Japan)
Super Monkey Ball (working title) – action puzzle (Sega)
Ginsei Igo – table (SilverStarJapan)
Ginsei Shogi Huun Ryuuko Raiden – table (SilverStarJapan)
Escape – survival strategy (Sony)
Gravity Rush – action adventure (Sony)
Sound Shape – music action creator (Sony)
Starstrike Delta – shooting (Sony)
Reality Fighters – AR fighting (Sony)
LittleBigPlanet – platform action/create (Sony)
WipEout 2048 – racing (Sony)
Final Fantasy 10 – RPG (Square Enix)
Sangokuhime – simulation adventure (SystemSoft Alpha Corporation)
Battlefield of Maidens 2nd – strategic simulation adventure (SystemSoft Alpha Corporation)
Sengokuhime 3rd – strategic simulation adventure (SystemSoft Alpha Corporation)
Moe Moe Great War Modern Version ++ – strategic simulation adventure (SystemSoft Alpha Corporation)
Ninja Gaiden Sigma – action (Tecmo Koei)
Lumines – music puzzle (Ubisoft)
Rayman Origins – action

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

فروش جهانی PSP در برابر DS

71.4 به 147.9 میلیون دستگاه

طبق آمار جدید، مشخص شد كه كنسول PS3 از زمان عرضه تا به حال 51.8 میلیون دستگاه فروش داشته است. PSP نیز تا به حال 71.4 میلیون فروش كرده است. این در حالیست كه طبق آمار عرضه شده در ماه ژوئن، كنسول Xbox 360 تا آن زمان 55 میلیون دستگاه فروخته است. فروش DS هم 147.9 میلیون دستگاه بوده است.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

Final Fantasy X برای Vita و PS3
Square Enix تأیید كرد كه بازی Final Fantasy X برای Vita و PS3 عرضه خواهد شد. تصویری از بازی نشان داده نشده و هنوز تاریخ دقیقی هم برای عرضه آن مشخص نشده است.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.

بالاخره پس از مدت ها انتظار,سونی امروز در جریان برگزاری نمایشگاه TGS 2011 تاریخ عرضه کنسول دستی خود,یعنی PS Vita را مشخص کرد. بنا بر گفته این شرکت قرار است این کنسول دستی در تاریخ 17 دسامبر امسال برابر با 26 آذر ماه در ژاپن عرضه شود.
سونی اعلام کرد:”حدود 600 عنوان بازی از همه عناوینی که تا کنون برای PSP عرضه شده اند برای PS Vita نیز عرضه خواهند شد.”
همچنین شرکت سونی لیستی از اسامی عناوینی که برای PS Vita تایید شده اند را نمایش داد که به شرح زیر است:

Dark Quest
Ridge Racer
Dream Club Zero
FIFA
Ninja Gaiden Sigma
Rayman Origins
Gravity Daze
Metal Gear Solid HD Edition
BlazBlue Continuum Shift II
Lord of Apocalypse
Michael Jackson The Experience HD
Shinobido 2
Power Smash 4
Uncharted: Golden Abyss
Everybody’s Golf 6
Disgaea 3 Return
Katamari Damacy Nobita
Shin Kamaitachi no Yoru

Armin
Armin
12 years ago

راسته که مییگن سیستم عامل PS VITA اندروییده ؟؟؟؟
.
.
حالا جدا از شنده های من اگه تریلر های PS VITA دیده باشید تسک منیجرشو منوهاشو خیلی چیزای دیگش
شبیه سیستم عامل اندروییده.

behrad
behrad
12 years ago

یه سوال

اگر شما خواستید یه کنسول بازی بخرید چی میخرید ؟ 😉

morteza
morteza
12 years ago
Reply to  behrad

malome Xbox 360 slim.kinect chon saport baziyash bishtar az ps3 hast ham sedaye kamtari nesbat be ps3 slim dare ham bazi ba kinect bedone hesgare

سپهر
سپهر
12 years ago
Reply to  behrad

معلومه صبر می کردم تا سال 2012 پلی استیشن4 می خریدم

اکبر
12 years ago

کی ایکس باکس داره؟؟ من که دارم وخیلی ایکس باکس و پی اس پی ام را دوست دارم 8) 🙄 😉

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  اکبر

آخی نــــــــازی کوچولو

تو خـــــــــــــوبی ❗ ❗ 😉

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  behrad

جناب BEHRAD این اولین تذکر هست.شما قبلا هم از ادبیات نامناسب استفاده کردید(آخه ایله psp portable چه ربطی…) خواهش میشود رعایت کنید.

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  Hosein

bebakhshid akhe chert mige olaghi bish nist hamash cheto pert mige be har hal bebahshid

😉 😉 😐 ❗ ❗ ❗

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  اکبر

لطفا از نظرات بی ارتباط با بحث خودداری کنید.

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
شرکت کونامی بلاخره لیست بازی هایش در نمایشگاه TGS را اعلام کرد که بازی های psp و psvita آن را در زیر می بینید:

Asphalt Injection (PS Vita, Race Game)
AR Combat Digi Q (PS Vita, Simulation)
New Little King’s Story (PS Vita, RPG)
Mahjong Fight Club (PS Vita, Mahjong).l

Frontier Gate (PSP)
Terror of the Stratus (PSP)
Pop’n Music Portable 2 (PSP)
Winning Eleven 2012 (PSP).l

منبع : gamepur

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

سلام.
سونی برنامه ش رو برای نمایشگاه TGS که در توکیو ژاپن برگزار می شه اعلام کرد که لیست بازی های psvita به شرح زیر است :

BlazBlue Continuum Shift Extend (Arc System Works)
Dynasty Warriors Next (Tecmo Koei)
Asphalt Injection (Konami)
New Little King Story (Konami)
Mahjong Fight Club (Konami)
Shinobido 2 (Acquire)
Power Smash 4 (Sega)
Uncharted (Sony)
Gravity Daze (Sony)
Hot Shots Golf Next (Sony)
Shin Kamaitachi no Yoru (Chunsoft)
Disgaea 3 Return (Nippon Ichi)
Ridge Racer (Namco Bandai)
The booth will also have 18 unannounced Vita games.

منبع : gamingbolt

سعید
سعید
12 years ago

قیمت پی اس پی ویتا هر چی باشه حداقل بالای 450 هزار تونمه چون اگه ارزون بدن با امکاناتی که داره رقیب تمام تبلت ها در ایران خواهد شد هم 3G داره هم وایرلس و هزار تا چیز دیگه!

امیر محمد
امیر محمد
12 years ago

❗ ❗ ❗ ❗ ❗ معرفی بازی های psvita – قسمت اول ❗ ❗ ❗ ❗ ❗

1-Call of Duty
در نمایشگاه گیمز کام،نسخه ی جدیدی از این سری و جدا از سه گانه ی جنگاوری نوین تایید شد و به احتمال زیاد،در زمان حال و با ساختار داستانی سیاسی و مدرن عرضه می شود.البته تصاویر جعلی از طراحی های هنری این عنوان در برخی سایت های نه چندان معتبر منتشر شد و احتمال می رود که فلش بک داستانی درمورد شخصیت GHOST،که قرار بود کلیت داستانی جنگاوری نوین3 بر آن استوار باشد را روایت کند.در مورد داستان هیچ خبر و اطلاعات معتبر و قطعی وجود ندارد اما به احتمال زیاد ،جنگ مدرن را دنبال می کند ومی توان انتظار گرافیک و گیم پلی در سطح نسبتا بالا را از این شماره داشت.سازنده نامشخص و ناشر،کمپانی اکتیویژن است.

2-Resistance:Burning Skies
بازی مقاومت:آسمان های سوزان،جدید ترین عنوان از این سری فرنچایز است که با استفاده از کلید های پلی استیشن ویتا،گیم پلی قدرتمند و نفس گیر شماره های قبل را به ارمغان آورده است.وجود صحنه های اکشن سنگین و سکانس های سینمایی با کیفیت و وجود دشمنان متنوع،با استفاده از سخت افزار این کنسول به خوبی میسر شده و طبق گفته های سازنده،عنوانی در حد و اندازه ی نسخه های اصلی منتشر خواهد شد.استفاده از صفحه لمسی و طراحی زیبا و بی نقص اسلحه ها،از دیگر نقاط عطف این نسخه هستند.سازنده Nihilistic وناشر،شرکت سونی است.

3-Little Big Planet
یکی از عناوین محبوب و دوست داشتنی کنسول پلی استیشن3،این سری است که با شخصیت بامزه و طراحی مراحل خلاقانه،گیم پلی سرگرم کننده،گرافیک هنری زنده و تاثیر گذار،مورد توجه اکثر بازیبازها قرار گرفت و تنها در مدت کوتاهی،به جایگاه زیباترین و محبوب ترین انحصاری های شرکت سونی،راه یافت.وجود همکاری تیمی فوق العاده در بخش آنلاین و پدید آمدن صحنه های نادر و خنده دار،از ویژگی های متفاوت این سری هستند.حال با اضافه شدن المان های لمسی در گیم پلی بازی و بهینه شدن مضامین آن برای کنسول پلی استیشن ویتا،مطمئنا تجربه ای فراموش نشدنی را در پی خواهد داشت.سازنده،مدیا مولیکول و ناشر،کمپانی سونی است.

4-Killzone
یکی از بزرگترین و زیباترین شوتر های اول شخص والبته انحصاری کمپانی سونی،سری کیلزون است که با سازنده ی فوق العاده با استعداد و جوان خود ،به چنان کیفیتی رسید که جزء فرنچایزهای بسیار قدرتمند نسل هفتم به شمار می آید.نسخه جدید برای کنسول پلی استیشن ویتا،از مدت ها پیش تایید شده بود و تنها،تصاویر هنری اولیه از این بازی منتشر شدند و با توجه به سابقه ی درخشان سازنده،می توان پیش بینی کرد که انقلاب گرافیکی در کنسول های دستی،توسط این بازی رقم می خورد.طبق شایعات منتشر شده،داستان بازی با کیلزون 4 ارتباط دارد و احتمالا به شخصیت های ناشناخته تر سری پرداخته می شود.سازنده اصلی این نسخه هنوز اعلام نشده و ناشر بازی،کمپانی سونی است.

5-Vittua Tennis
ویرچوآ تنیس ،این بار با ساختار فنی بسیار قدرتمند ، گرافیک و انیمیشن های طبیعی،برای پلی استیشن ویتا عرضه می شود.نمایش های بازی، انصافا چشم گیر و بی نقص بودند و از لحاظ بهبود حرکات،طراحی چهره ی تنیسور های مختلف و سطح جزئیات گرافیک،بسیار عالی عمل کرده است.نکته جالب گیم پلی،توانایی استفاده از صفحه لمسی کنسول برای ضربه زدن و حرکت بازیکن است و به صورت دو نفره و آفلاین هم می توانید با دوستتان به بازی بپردازید.سازنده و ناشر عنوان،شرکت سگا است.

6-Bioshock
این بازی،در نمایشگاه گیمزکام معرفی و ساخت نسخه ای جدید اما با سبک و سیاق نسخه دوم تایید شد و مطمئنا از بعد داستانی،سطح جدیدی در استاندارد کنسول های دستی،ایجاد می کند.اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما شایعات و تصاویر لورفته از طراحی های اولیه،حاکی از اول شخص بودن بازیست و طراحی هنری قدرت های موجود در دست بازیباز،زیبا و متنوع هستند.سازنده و ناشر،نامشخص است.

7-Assassin’s Creed
دیگر عنوان مرموز و تایید شده برای پلی استیشن ویتا،شماره ای دیگر از فرقه ی اساسین است.ظاهرا شخصیت اصلی بازی،الطایر است و همچنین بعد های متفاوتی از زندگی اتزیو،روایت می شود.چندی پیش،تعدادی عکس از طراحی های اولیه الطایر منتشر شد که سطح جزئیات و فنی کاراکتر،عالی کار شده بود و مسلما با عنوانی قدرتمند رو به رو خواهیم بود.این که محیط بازی،کاملا باز و قابل دسترس است،هنوز مشخص نیست اما بازی در مراحل اولیه ساخت به سر می برد.سازنده نامشخص و ناشر،یوبیسافت است.

8-Uncharted:Golden Abyss
بزرگترین فرنچایز تایید شده و به نمایش درآمده،نسخه ی متفاوتی از سری آنچارتد است که همانند نگینی در بین بازی های معرفی شده می درخشد.نمایش های متعدد به همگان ثابت کرد که نسل هشتم فرا رسیده و این تنها،آغاز انقلاب عظیمی است که در کنسول های دستی،به وقوع می پیوندد.گرافیک فنی بی نظیر و هنری خارق العاده،سایه های پویا،نورپردازی نفس گیر و گیم پلی کوبنده ی آنچارتد،فقط گوشه ای از قدرت سخت افزاری کنسول پلی استیشن ویتا است و مطمئنا تا زمان عرضه،بسیار بهترو بهینه تر نیز می شود.داستان،با نسخه ی دوم ارتباط دارد و به نیت یافتن سرنخ هایی از گنجینه ی مفقود شده،سفر طولانی و پرخطری را با ناتان ،سپری خواهید کرد.استفاده از المان های لمسی برای یافتن اشیا،پرتاب نارنجک و…،از ویژگی های گیم پلی بازی است.سازنده Bend Studio و ناشر،کمپانی سونی است.

9-Metal Gear Solid
سری متال گیر سالید،بزرگترین و حرفه ای ترین عنوان شوتر نظامی از یک سازنده ژاپنی است که با ارزش های تولید بسیار بالا،همانند گرافیک فنی خیره کننده ،موسیقی مسخ کننده ،داستان تراژدیک و واقع گرا و گیم پلی بی مانند خود،مورد استقبال بی نظیر بازیبازان قرار گرفت.با توجه به ماهیت ژاپنی پلی استیشن ویتا و ارادت خاص کوجیما به این کنسول،بدون شک در آینده ای نزدیک،شاهد عرضه ی شاهکاری دیگر از سوی کوجیما خواهیم بود.خصوصا با تکمیل موتور گرافیکی قدرتمند و جدید فاکس انجین،کوجیما اعلام کرد که این موتور، با کنسول های جدید سازگاری خواهد داشت و مسلماً یکی از بازی های آینده،نسخه ای جدید از متال گیر سولید خواهد بود.سازنده و ناشر،احتمالا شرکت کونامی است.

10_FIFA 12
پای ثابت بازی های ورزشی در کنسول ها،سلسله عناوین فیفا است که همانند اپیزود های یک سریال دنباله دار،طی مدت نسبتا کوتاهی،نسخه های جدید را عرضه می کند.سری فیفا به همان اندازه که بر روی رایانه ها و کنسول های خانگی،عالی عمل کرد،بر روی کنسول های دستی از نظر فنی و ساختاری،عملا یک افتضاح به تمام معنا بود و شرکت الکترونیک آرتز برای اعاده ی حیثیت هم که شده،باید از تمام قدرت و ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری پلی استیشن ویتا برای ارائه ی یک اثر قدرتمند، استفاده کند.ساخته شدن این نسخه در نمایشگاه گیمزکام تایید و توسط الکترونیک آرتز،ساخته و منتشر می شود و به طور حتم،المان های لمسی که در گیم پلی بازی گنجانده می شود ، باید جالب باشد.
پایان قسمت اول
منبع : پردیس گیم

behrad
behrad
12 years ago

آفرین 🙄 :mrgreen:

alireza
12 years ago

به نظر شما با اومدن psvita پی اس پی های قدیمی از رده خارج میشند 😳

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  alireza

تولیدشون که متوقف شده(البته بجز مدل جدید) از لحاظ بازی هم که پی اس پی از اول وضعیت خوبی نداشته و همیشه مورد ظلم قرار گرفته 😥 حالا وقتی ویتا بیاد دیگه چه شود…ولی سونی تا چند سال به صورت تشریفاتی احتمالا ساپورت خواهد کرد(مثل پی اس 2).اما برای کاربر هایی که تازه میخوان از این دستگاه استفاده کنن به اندازه کافی بازی معروف هست.در کل نگران نباشید الان 3ds نمیتونه با پی اس پی رقابت کنه چون آرشیو بازی های پی اس پی خیلی کامل تره ویتا هم حدود یک سال و نیم طول میکشه تا هم هک بشه هم بازی درست حسابی واسش بیاد و هم ارزون بشه… 😉

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  alireza

na asllan har ki mitoone psp 3000 ham bekhare yaa psp go ro 😆 8)

Hosein
Hosein
12 years ago

مشخصات فنی ویتا کاملا مشخص شد http://psp.dashhacks.com/2011/08/17/full-ps-vita-tech-specs/

Hosein
Hosein
12 years ago

در تکمیل اخبار E-1000 تعدادی از هکرها چنتا برنامه اورجینال با دستگاه تست کردن که دیدن دستگاه اجرا میکنه که یعنی قابل هک خواهد بود به احتمال زیاد.سیستم عامل دستگاه هم به طور پیش فرض 6.50 میباشد این کنسول در همه کشورها عرضه نمیشه ولی نزدیکترین کشوری که معرفی شد عربستان سعودی بود که یعنی غیر مستقیم وارد ایرانم میشه…

Hosein
Hosein
12 years ago

اینم مشخصات PSP E-1000 به همراه عکس های جدید http://pspslimhacks.com/e1000-detailed/ دستگاه جدید بجای دو تا اسپیکر یکی داره wi-fi هم که مرحوم شده هیچ چراغی رو دستگاه وجود نداره(چراغ پاور و …) جنس بدنه شفاف نیست بلکه مات شده جای دکمه پاور عوض شده(از بغل اومده زیر) و برای وارد کردن UMD کل پشت دستگاه باز میشه در ضمن دستگاه از 3000 سنگین تره ولی از 1000 سبک تره….

Hosein
Hosein
12 years ago

بازی های جدید ویتا و اخبار گیمز کام در سایت دی بازی…
http://www.dbazinews.com/1390/05/25 وارد کنفرانس سونی بشید.

Hosein
Hosein
12 years ago

خبر این مدل تو سایت ها اومده….این آدرس بهترین عکس ها رو ازش داره..http://blog.gsmarena.com/sony-announces-price-cut-for-the-ps3-special-low-price-version-of-the-psp/

H03EIN
12 years ago
Reply to  Hosein

به…به! چه خبر های خوبی… 😀 … چرا با من؟ :mrgreen: به این خوبی که داری توضیح میدی…. یــــــــــــــه کم پیاز داغشو زیاد کن و بذار تو وبلاگ… اگه دوست داشتید در گام اول براتون به عنوان مشارکت کننده دعوتنامه بفرستم…. 😛
دوست دارم خودم اینکارو انجام بدم…ولی واقعا وقتش رو ندارم…. 😐

Hosein
Hosein
12 years ago

خب حتما آقا حسین اخبار مرتبط با پی اس پی و پی اس ویتا رو تو گیمز کام میذاره رو سایت….بجز بازی هایی که برای ویتا به نمایش اومد و کاهش قیمت پی اس تری به 250 دلار یه مدل جدید پی اس پی به نام E-1000 معرفی شد به قیمت 99 دلار مشخصاتش هم فقط گفت که wi-fi نداره و قیافشم تغییر کرده…ADSL دارید؟برید ببینید..http://blog.eu.playstation.com/2011/08/16/new-psp-announced-at-gamescom-2011
http://uk.playstation.com/psvita
بقیه با آقا حسین….. :mrgreen:

H03EIN
12 years ago
Reply to  Hosein

یحتمل می خواد مدل E-1000 جایگزین پی اس پی گو و 3000 تو بازار بشه… چون دیگه اینا رو تولید نمی کنه… تصمیم عجیبی بود… که فکر کنم همه رو غافلگیر کرده…. ❗

امیر عرفان
امیر عرفان
12 years ago

نسل بعدی پلی استیشن تا 2012 به تعوبق افتاد:
سونی رسما به تمام شایعات پاسخ داد و اعلام کرد که از دستگاه دوست داشتنی ps vita ، نسل بعدی psp ، حداقل تا اوایل سال 2012 خبری نخواهد بود! 🙁

این عین خبری بود که امروز تو روزنامه خوندم، آیا درسته؟ 😥
اگه این جوری باشه پس کی تو ایران میاد؟

Hosein
Hosein
12 years ago

بله به کامنت های من در همین صفحه رجوع کن….این مطلب توسط سونی منتشر شده و تو همه سایت های معروف هم زدن….اوایل 2012 در اروپا و امریکا و حدود بهار در ایران…..البته هک شدنش مهمه و این رو بدون شاید طول بکشه ولی بالاخره هک میشه مثل ps3 از لحاظ فنی دستگاه غیر قابل هک وجود نداره.

ehsan
12 years ago

چقدر الکی جر و بحث میکنین! 👿 کی اومدنش تو ایران اصلا مهم نیست،کلا تا وقتی که هک نشه کسی واسه فروش نمیاره!
پی اس پی داران مقیم مرکز ، متوصل به دراک آلکس! از همین الان دعا کنین بچه ها هر چه زودتر زحمت هک کردنش رو بکشن!!! 😆 😆 😆

امیر عرفان
امیر عرفان
12 years ago
Reply to  ehsan

آفرین! 8)
آقا احسان حرف قشنگی زده/ 😉
مخصوصا الان ماه رمضان ، همگی دست به دعاشیم!! 😆

Armin
Armin
12 years ago
Reply to  ehsan

الکی دعا نکنید که psv خورشه
این دستگاه غیرقابل هک
برید دعا کنید
که
قیمت بازیاش ارزووون باشه
وگرنه با همین psp باید بسوزیمو بسازیم.

ehsan
12 years ago
Reply to  Armin

کی گفته غیرقابل هکه؟ ❓
واسه psp3000,psp go هم همین رو میگفتن،ولی دیدین که هک شد! البته یک مقدار زمان برد ولی هک شد!!! :mrgreen:
طوری که از سخت افزار کنسول و گرافیک بازیهاش تعریف میکنن،اصلا امیدی به ارزون بودن بازیها نیست. 😥

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  ehsan

آفرین 8) :mrgreen:

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  Armin

PlayStation Vita – WiFi by Sony (Video Game – Dec 31, 2011) – PlayStation Vita
Buy new: $249.99

Available for Pre-order. This item will be released on December 31, 2011.
Eligible for FREE Super Saver Shipping and 1 more promotion
ESRB Rating: Rating Pending
2.
Product Details
PlayStation Vita – 3G/WiFi by Sony (Video Game – Dec 31, 2011) – PlayStation Vita
Buy new: $299.99

Available for Pre-order. This item will be released on December 31, 2011.
Eligible for FREE Super Saver Shipping and 1 more promotion
ESRB Rating: Everyone
3.
Product Details
Uncharted: Golden Abyss by Sony Computer Entertainment (Video Game – Dec 31, 2011) – PlayStation Vita
Buy new: $39.99

Available for Pre-order. This item will be released on December 31, 2011.
Eligible for FREE Super Saver Shipping and 1 more promotion
ESRB Rating: Rating Pending
See all 48 results

برید تو /translate.google.com معنی کنید هکم خواهد شد این مطلبم تو آمازون نوشته بود

8) 😛

اکبر
12 years ago
Reply to  Armin

پی اس پی که خوبه. ولی می توانی ایکس باکس یا پلیستیشن3 بگیری. 💡 8)

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  اکبر

آخه ابله psp portable چه ربطی داره به xbox …

راست میگم واقعا !!!!!! 😆 😛 😛 😛 8) ➡ ❗ ❗ ❗

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  ehsan

دارک آلکس 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿
DARK…..

عرفان
عرفان
12 years ago

شرکت AT&T بر اساس قراردادی با سونی قرار است خدمات ویتا در آمریکا را عهده دار شود. کنسول دستی جدید سونی (ویتا) قرار است به صورت هم زمان در ژاپن و آمریکا و اروپا وارد بازار های جهانی شود (تعطیلات سال جاری میلادی-دیماه ۹۰) و هم زمان با آن تعداد زیادی بازی در سبک های گوناگون عرضه خواهد شد. از لحاظ بازی قبل از نمایشگاه عناوین متعددی بر روی ویتا به نمایش در امده بودند اما در نمایشگاه E3 امسال و همین طور کنفرانس سونی بازی های گوناگونی برای ویتا معرفی و نمایش داده شدند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بودند که در اینده ای نه چندان دور به معرفی این بازی ها در همین سایت میپردازیم.

این عین نوشته سایت هست. بعدش هم من تو یک فیلم هم که تا چندی دیگه توسایت قرار میگیره همچین چیزی رو شنیده بودم

حالا چه فرقی به حال ماداره کجا بیاد مهم اینه که تو ایرام بعدن میاد 😮

Hosein
Hosein
12 years ago

اااااااه همونطور که گفتم باید بهار سال بعد منتظر ویتا باشیم چون ویتا زمستان امسال فقط برای ژاپن میاد و برای اروپا و آمریکا در سال 2012 میاد 😈

عرفان
عرفان
12 years ago
Reply to  Hosein

اقا این محصول در تعتیلات میلادی سال جاری به طور همزمان در ازوپا و امریکا به بازار میاد
و این نیست که در اروپا و امریکا سال 2012 بیاد!!!!
خیال راحت هرچی بیاد اول میره امریکا و اروپا بعد میاد کشور های شرق اسیا بعد میاد ایران

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  عرفان

آقا عرفان گل من نظر شخصی خودمو نگفتم به نقل از آقای کازهیرای گفتم الان تو سایت gamespot زده میتونی سایت دی بازی رو هم ببینی سایت psp-hacks هم گفته…..3ds هم اول تو ژاپن اومد بعد…..اکثر بازی های ژاپنی اول تو ژاپن میان بعضی ها هم فقط برای ژاپن میان ……. 😈

ali76
ali76
12 years ago

تو ایران پولداراش میتونن بخرن! 😉
ما که همون پی اس پی بسمونه
راستی تو این مقاله ننوشته بود این دستگاه قیر قابل هکه 😥

عرفان
عرفان
12 years ago

این محصول در تعطیلات میلادی سال جاری در اروپا و امریکا به طور همزمان به بازار عرضه میشود.
ولی در ایران معلوم نیست که کی وارد بازار شود و قیمتش چقدر باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

k,vd
k,vd
12 years ago

pspvitaکی وارد ایران می شود

Hosein
Hosein
12 years ago
Reply to  k,vd

احتمالا فروردین مثل 3ds

Hosein
12 years ago
Reply to  Hosein

8)

behrad
behrad
12 years ago
Reply to  k,vd

eid noroooz to oropa miad 3 rooz dige to iran be gheimate 500 ya 600 toman hakam khahad shod

😛 😛 😆 8)